• دو شنبه 24 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 5 ذی القعده 1445
  • 2024 May 13
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76756
+
-

راه‌اندازی پارک بانوان در شهرهای استان

شهری
راه‌اندازی پارک بانوان در شهرهای استان

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست با شوراها و شهرداری‌ها به منظور پیش‌بینی و راه‌اندازی پارک بانوان در شهرهای استان در دستور کار قرار دارد.

 به گزارش تسنیم، «نادیا صداقت» در جمع مسئولان واحد‌های بانوان ادارات‌ کل استان با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یادآور روزهای بزرگ و فراموش‌نشدنی از ایثارگری‌های زنان و مردان این مرز و بوم است که بیان سرگذشت آنها به عنوان الگویی در فرهنگ ایثار و پایداری می‌تواند به پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف کمک کند. 

وی از سفر «معصومه ابتکار» معاون امور زنان و خانواده رئیس ‌جمهوری به استان در هفته‌های آینده خبر داد و افزود: در این سفر برنامه‌های سند توسعه زنان استان به منظور جذب اعتبار در این حوزه ارائه می‌شود. مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر تهیه بانک اطلاعاتی زنان توانمند و تحصیل‌کرده استان برای واگذاری مسئولیت‌های اداری به آنها هستیم. 

صداقت عنوان کرد: تشویق و ترغیب زنان جهت نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و مجلس شورای اسلامی در دستور کار واحد بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. وی بیان کرد: پیگیر تامین تسهیلات مورد نیاز برای تولیدات زودبازده در بخش‌های مختلف هستیم تا زنان ما بتوانند نقش خود در توسعه و اقتصاد استان را به‌خوبی ایفا کنند. 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست با شوراها و شهرداری‌ها به منظور پیش‌بینی و راه‌اندازی پارک بانوان در شهرهای مختلف استان در دستور کار قرار دارد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید